lørdag 8. september 2007

Lørdagspizza

Beklager at det ikke blir så mye blogging for øyeblikket, men livet mitt er på en måte litt fult i det siste.. :) Det som har skjedd er at jeg har kjøpt meg jakke. Den er lik den gode, gamle, grønne jakka mi som sporløst forsvant, men denne er grå. I dag har jeg byttet Koss headsettet mitt som var ødelagt og fått nytt. Det var deilig! :D Liker ikke ørepropper så nå er det musikk på V.. ;D

Var også på konsert i dag. Rival arrangerer håndballcup denne helga, og dermed var det konsert i Haraldshallen. De som spilte var Factor17, Julie ( :S ), Lido Lido og ArNi og noen randoms... :) Det var kos, og grunnen til at vi var der med alle småungene var Factor17. De tar av og Ørjan, søskenbarnet til Julie, spiller der! ;D

Nå er jeg trett, men kommer nok ikke til å legge meg. Snakkes (H)!

Øyeblikkets sang: Artist: Whingfield.. Sang: Saturday Night

2 kommentarer:

  1. haha, når du først oppdatere bloggen din, så e det bare masse eg har hørt for ei uka si:D Men sånn e jo eg o xD Men bra du oppdatere!

    SvarSlett
  2. haha.. Btw liksom: Eg har farga håret.. xD
    Sånne ting glømme eg.. :p

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.