torsdag 30. august 2007

All the right reasons



Jeg må være litt syk i hodet. I dag sto jeg opp kl. 05.45, to timer før skolen starter. Noen minutter over 6 var jeg ute av huset, spaserende for å vente på bussen. Bussen var litt tidelig og ankom Kvala kl. 06.23. Da tok jeg, Kristin, Cathrine og Siv den til byen. Der ventet vi ca. et kvarter, før neste buss kom kvart på 7. Så satt vi på den frem til klokken ti over halv 8 og skoledagen begynte. Alt dette gjør jeg for å gå på Åkra vgs. Så mye liker jeg det stedet!.. Det er ganske mye tid som går til å reise (vi skal jo samme vei hjem igjen også), og med tanke på at det kunne tatt meg 10 minutter å tatt bussen til Vardafjell, gjør jeg ganske mye for å ikke gå på den skolen. Men kanskje jeg går der i 3. klasse? Pga. reisen liksom.. :P Men alle er så mye koseligere på Åkra!! (L)(L) Åårh!.. Heldigvis skal jeg ikke bestemme meg enda.. :D
Ellers sliter jeg med læreingsoppdraget ang. ertesuppe osv, men jeg skal nok klare og ordne det.. ;/:P Også er jeg syk :'(... Også har Kristin & jeg shoppet joggebukser, siden vi faktisk kan gå med det der (alle vil til og med ha like (H))! :D

Haaade!! ;D Dagens personlige melding: Whææ! Ingen Adobe programmer Ö

4 kommentarer:

  1. Men alle er så mye koseligere på Åkra!! (L)(L)

    *småsåra*

    SvarSlett
  2. aww.. Sorry vennen! Men dåkke i min klasse va jo KONGE!! :D D e bare resten av skulen .. ;) Eg snakke om Vardafjell heila tiå mens eg e på Åkra.. Åsså sa de: Trur du savne Vardafjell litt eg.. ;P
    <3

    SvarSlett
  3. Lika dei : "Åh, kor har dåkke kjøpt dei buksene?! Wearhouse? Åh, sånn vil eg og ha, e det greit?"

    SvarSlett
  4. Jeah I know! .. D e skambra! :D:D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.