søndag 29. juli 2007

Holiday

Når det er sommerferie finnes perioder man har sykt mye å gjøre og andre perioder hvor man chiller helt og gjør ingenting. Jeg er i slutten av sistnevnte periode nå, noe som gjør at jeg blogger endel for å få tiden til å gå.

Ferien nærmer seg slutten. Det var så mye jeg skulle gjøre som jeg ikke har gjort. Mye pga. det dårlige været her på Vestlandet. Regnet gjør at jeg ikke akkuratt at jeg får lyst å gå ut.

Hver sommer de siste årene har jeg vært med Felix, Armand og Kjetil (++), men ikke i år! Jeg angrer! Resten av ferien er jeg opptatt.. Men men.. =) Vi skal nok ta det igjen :D ..

Mine ferieplaner:
30. - 31. Juli: Ingen planer, men er stuck på Karmøy. Sier JATAKK til besøk! ;D
01. - 07. August: Spaniaferie!
08. - 12. August: Jobbe @ Sildajazzen
13. - 16. August: Ingen planer utenom å sykle til Åkra en av dagene :)
17. - 19. August: Fri!
20. August: Skolestart? (Noen som vet om det er da? :P)

Dagens antrekk: Bikini, skjørt og silkemorgenkåpe med en hest på ;D

2 kommentarer:

  1. Eg går glipp av sildajazzen :(

    Sykla te Åkraaa <3 Glede meg azz x)

    btw ; skolestart e 20 ja ;p

    SvarSlett
  2. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. Thanks for the attention, bye). Até mais.

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.