mandag 25. juni 2007

Want to ride my bicycle

Oje! For 15 minutter siden fikk jeg en sykkel! :D JuuHuu! :D Sist jeg fikk en flunkende ny sykkel var jeg 10 år og skulle begynne i 5. klasse. Denne sykkelen fikk jeg altså til min 17års dag som er i august. Jeg er superfornøyd! :D Nå er jeg klar for å møte hverdagens problemer og hendelser.. Neida.. xD Men det er praktisk å ha en sykkel når jeg skal til byen osv, ettersom jeg da slipper å gå i 10-15 minutter, men heller kaster meg over sykkelen..:P

De fleste på min alder enten har eller får lappen til moped, scooter eller lettmotorsykkel osv.. Mens jeg får ny sykkel.. Hmm.. Jeah, jeg er kanskje litt annerledes, men det har jeg alltid vært.. Men nå må jeg rett og slett ut og ta meg en tur.. :) Vi sykles.. (Jeah den var god "") xP

][Selv mener jeg forresten at sykkelen trenger et navn, så dersom du har noen forslag så er jeg åpen for dette.. =D (den er rød)][

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.