lørdag 12. mai 2007

O Hellige Cola

Nå er jeg litt hissig, det må jeg innrømme.. Har akkurat kommet hjem fra Zebra hvor en idiotisk vakt tok min Cola! Mario og jeg var ganske varme etter å ha danset en stund så vi gikk en tur i byen hvor jeg kjøpte meg ei Cola. Hellig Cola..;P Drakk opp endel men ble dårlig i magen av å styrte brusen så jeg puttet flaska i lomma. Dørvakten spurte hvor jeg hadde kjøpt den og jeg svarte på Potetbakeriet. Så tok han flaska mi!..

Jeg HATER at folk gjør slik!! Ja, jeg vet det er teit å klikke så mye pga. Cola, men Colaen er ikke poenget her.. Poenget er at jeg HATER at andre tror de kan bestemme over meg! Jeg hadde bare lyst å hoppe på den stygge, feite mannen, men visste at det ikke hadde fungert så bra, noe som gjorde meg enda mer sint. Jeg klikker bare av å tenke på det!..

Men når jeg tenker på dette blir jeg bare mer og mer hissig, og siden jeg egentlig hadde en fin kveld så skal jeg ikke la Ugly, Fat, Smelly, Nauseating etc. guard ødelegge mine minner, så CHAO! ;D

Kveldens personlige melding: Meining i å verr online når du kje e der da ? :S

2 kommentarer:

  1. hvis nåken tar colaen din skal man bli sur uanz! cola <3

    SvarSlett
  2. Slem vakt! Din Cola, du hadde betalt for den.

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.