mandag 21. mai 2007

I (U) Sværen

Vår siste naturfagtime for dette og neste år var i dag. TRIST! :'( Nå må du ikke få inntrykket av at jeg liker naturfag, men jeg digger seriøst læreren Stein Egil Sværen! Han er så KUL! Dersom jeg skal utdype dette mer, kommer du nok til å tro at jeg er litt psyko, og derfor gjør jeg ikke det... xD HAHA!.. Så i slutten av timen gikk jeg bort til ham og fikk en klem <3! style="font-weight: bold;">>Ellers har jeg flyttet i dag, igjen!.. Begynner å bli vandt med det nå da dette er den 17. gangen jeg flytter. Men jeg har kun "deltatt" på omtrent 3 av gangene. De andre 14 gangene var jeg liten!.. :P

På fredag er der KF aka Kreativ Festival! :D Jeg håper det blir gøy, men hvorfor skulle det ikke der? Morsomt å samle alle medie-elevene fra Åkra vgs, Lundeneset vgs og Vardafjell vgs. Jeg tipper alle er helt forskjellige. xD ..

Og i engelsk timen i dag var Kristin og jeg ute å tok bilder. Det var morsomt, men jeg har ikke bildene her. Kanskje jeg legger dem ut en gang? :P SNAKKES!
Oppdatering 13. juni: Bildene er her! :D

Dagens uttrykk: hOT, HoT, HOt! ""



Mer om Kreativ Festivalen finner du her


Leker i engelsktimen
(Håper ikke Våga er en bloggsnoker.. ;P)




4 kommentarer:

  1. Digg dei bildene altZ ! :D

    SvarSlett
  2. Jeah t begge kommentarane! *hoppe itte d kvita "arket" så eg glømte ut ka hette* .. Hmm.. Kanskje eg kje ane ka d hette.. ? :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.