Viser innlegg med etiketten MoM. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten MoM. Vis alle innlegg

tirsdag 11. desember 2007

HM i pop og rock 2007

Haugaladmesterskapet i pop og rock 2007 var sykt bra! De fleste av bandene var utrolig flinke, synes jeg, men de beste vant jo selvfølgelig! Jeg ble så gla at jeg hoppet rundt på byscenen! Dette er derimot ingenting i forhold til oppførselen min tidligere under HM. 2005 var året Mirror of Madness vant og første gang jeg hørte dem. Julie og jeg tok helt av på første rad (inntil scenen om ikke nærmest oppå) og jeg hoppet og sang HELE konserten. Også fikk jeg en brukt guttebokser av MoM! :D Det var kult det! :D I fjor var MoM der igjen siden de vant året før. Da alt var slutt snakket jeg med vokalisten Jaran for andre gang i mitt liv. Det var sykt flaut siden jeg syntes de var så flinke og ikke turte si noe omtrent..:P I år var Jaran med et band og opptredde med dem som "gjestevokalist". Han ble forresten kalt "Mirror of Madness Jaran"..xD HAHA! Da alt var slutt og vi stod utenfor prikket han meg på skuldera mens han gikk forbi og sa hei. Jeg svarte...:P Helt sykt hvordan ting har forandret seg i løpet av årene ja! :D KULT! Årets vinner var forresten NAMI! (L)


Dagens sang: The girl next door - Disresponse

Ikke verdens beste redigering på dette bildet, men det er gjort på bussen, hvis du ville ha en unnskyldning :)


mandag 23. april 2007

Linker >o.O<

Jeg vil ikke at min blogg skal bli sånn super seriøs som ingen gidder å lese og de som leser den er bare uenige allikevel.. :P I dag tenkte jeg å legge ut noen kule linker som jeg anbefaler sterkt! :D Hehe.. ;D
I dag har jeg kjøpt en superkul, ny lommebok som er maken til veska mi. Uuh!
Nå sitter jeg her og hører på musikk.. (8) My arms keep missing you.. Men nei, det er ingen spesielle jeg savner. No offence! =) Ellers har jeg grodd all den ”nye” musikken på min data, men som jeg har hatt lenge nok til å kunne store deler av tekstene.
I går fikset jeg litt på designet på Rolf Gregory når det gjelde skrivbordet og dersom du trykker på bildet ser du stor versjon av det. ;D

Snart er det Rock Fest! :D Gjett om jeg gleder meg! Og de 2 bandene jeg gleder meg mest til er Mirror Of Madness og Karpe Diem! <3 Juuhuu! Men nå legger jeg ut linker, så vi snakkes, som de sier i Telenor (Go Netcom!)..