Viser innlegg med etiketten Karpe Diem. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Karpe Diem. Vis alle innlegg
mandag 28. mai 2012
AFK
Ring meg når du skal på stranda, vi skal gjøre alt i sommer! Så la oss prate som om regningen aldri kommer. Dra på by'n å bruke opp en mill, for i mårra e'kke noen ting å grue seg til!
Now in English:
(Quotes from a Norwegian song "Piano" by Karpe Diem – which does not sound this stupid in Norwegian!)
Call me when you're going to the beach, we are going to do everything this summer! Let's talk like the bill will never come. Go out on the town and spend a mill., because tomorrow isn't something you need to be dreading.
(Haha!)
Enjoy the sun!
Etiketter:
beach,
Bournemouth,
ferie,
Karpe Diem,
piano,
sol,
sommer,
strand
mandag 23. april 2007
Linker >o.O<
Jeg vil ikke at min blogg skal bli sånn super seriøs som ingen gidder å lese og de som leser den er bare uenige allikevel.. :P I dag tenkte jeg å legge ut noen kule linker som jeg anbefaler sterkt! :D Hehe.. ;D 
I dag har jeg kjøpt en superkul, ny lommebok som er maken til veska mi. Uuh!
Nå sitter jeg her og hører på musikk.. (8) My arms keep missing you.. Men nei, det er ingen spesielle jeg savner. No offence! =) Ellers har jeg grodd all den ”nye” musikken på min data, men som jeg har hatt lenge nok til å kunne store deler av tekstene.
I går fikset jeg litt på designet på Rolf Gregory når det gjelde skrivbordet og dersom du trykker på bildet ser du stor versjon av det. ;D
Snart er det Rock Fest! :D Gjett om jeg gleder meg! Og de 2 bandene jeg gleder meg mest til er Mirror Of Madness og Karpe Diem! <3 Juuhuu! Men nå legger jeg ut linker, så vi snakkes, som de sier i Telenor (Go Netcom!)..
I dag har jeg kjøpt en superkul, ny lommebok som er maken til veska mi. Uuh!
Nå sitter jeg her og hører på musikk.. (8) My arms keep missing you.. Men nei, det er ingen spesielle jeg savner. No offence! =) Ellers har jeg grodd all den ”nye” musikken på min data, men som jeg har hatt lenge nok til å kunne store deler av tekstene.
I går fikset jeg litt på designet på Rolf Gregory når det gjelde skrivbordet og dersom du trykker på bildet ser du stor versjon av det. ;D
Snart er det Rock Fest! :D Gjett om jeg gleder meg! Og de 2 bandene jeg gleder meg mest til er Mirror Of Madness og Karpe Diem! <3 Juuhuu! Men nå legger jeg ut linker, så vi snakkes, som de sier i Telenor (Go Netcom!)..
Etiketter:
Karpe Diem,
MoM,
Rock Fest,
Rolf Gregory
Abonner på:
Innlegg (Atom)
