torsdag 26. april 2012

A walk down Photo Booth memory lane

Forleden dag kom jeg over noen gamle filer på Macen min, deriblant Photo Booth bilder fra 2007 - 2009. Disse er altså tatt med den gamle Macen min Wallem , og befinner seg inne her på den nye. Slike ting skjer når man bruker Time Machine, som jeg har nevnt tidligere at er veldig viktig.

Uansett, etter 2009 er det slutt på bilder i albumet mitt, jeg regner med at jeg har tatt back up av dem på en harddisk som ligger igjen i Norge. Jeg har så og si ingen bilder fra Vg1 da jeg gikk på Vardafjell, det var på den tiden da jeg brukte en Acer laptop, så alt her er fra Vg2 på Åkra og Vg3 ved Laksevåg.

Historier bak bildene, fra øverst  venstre til nederst høyre:
1. Celina og meg satt og jobbet på gulvet i gangen, Åkra.
2. Julie og jeg har kjøpt helt like gensere som vi pleide å ha på oss på basketball-turene, Haugesund.
3. Kristin og meg som har laget bursdagsgave til Tollak, Åkra.
4. En gjeng med folk fra A-klassen (vår klasse), Åkra.
5. Kristin, Simon og meg var uadskillelige, Åkra.
6. Marianne og jeg har vokst opp sammen og utvalget av grimasebilder er stort, Danmarksplass.
7. Lene og jeg har også vokst opp sammen, stort utvalg av diverse her, Danmarksplass.
8. Første desember 2008 hadde jeg kakemann smykke og nisselue. Sammen med Pernille og Mariel, Lax.
9. Vet ikke hvilken rastafari lue dette er?
10. Brian og meg, nyttårsaften 2008 /  09, Danmarksplass.
11. Pernille og jeg tok russeknute, kjøpte agurk uten russeklær osv, Lax.
12. Stian, meg og Lene hang..?
13. Fadderuken NKF, jeg er utkledd som en Ninja Turtle, Danmarksplass.
14. Meg, Danmarksplass.


Psst: Jeg endte opp med å kalle den nye Macen for Macarena...




Now in English:
The other day I came across some old Photo Booth images taken between 2007 - 2009. The photos are shot by my old Mac; Wallem , and I found them now on this new one. This is what happens if you use Time Machine, which I have told you about before, is brilliant.


Anyway, after 2009 I don't have any more images... I assume I backed it up on one of my external hard drives that I left in Norway. I basically don't have any photos from my first year at my A-level education (?) when I studied at Vardafjell. This was around the time I used an Acer laptop, so everything in this collage is from my 2nd and 3rd year at Åkra and Laksevåg. The list at the end is just some captions.


Psst: I ended up calling the new Mac; Macarena...

2 kommentarer:

  1. Alltid så koselig med gamle bilder! Har harddisken full av minner, og jeg elsker å se gjennom de innimellom :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.