tirsdag 17. april 2012

Dagens Interiør

Har du ikke besøkt Dagens Interiør enda, er det på tide at du klikker deg inn med en gang! Vi er noen jenter som gjør vårt beste for at du skal bli inspirert på interiørfronten, i tillegg til at man kan sende inn egne bilder. Dere får vist frem deres herligste hverdagshjørner, mens vi får æren av å skrive saker om det som er kult i interiørverden akkuratt nå.

Siden har vært litt i dvalemodus i det siste, men nå er den i gang igjen! Den er slags "videreføring" av Dagens Outfit & Co., og da Marie som driver hele opplegget er litt opptatt, er vi tre nye tryner som hjelper til med innholdet.

Legg oss til på Bloglovin' og gjerne spre ordet videre!
www.dagensinterior.no altså.

8 kommentarer:

  1. sv; Det jeg skal på nå er bare sånn pre-cast, liksom audition kun foran produsentene. Det blir ikke filmet, men om de sender meg videre til hovedauditionen i Oslo (som er i juni), så blir jeg filmet der og kommer kanskje på TV ;)

    - L

    SvarSlett
  2. SÅ bra at noen har fått den opp å gå igjen, elsker konseptet <3 goodie !

    SvarSlett
  3. Tok turen innom i går itte du blogga, kjempekult!

    eg bare fiksa det i CSSen så fekk eg Futura ;P

    SvarSlett
  4. sv; Tror den gjenspeiler persiennene, haha :D

    - L

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.