fredag 13. januar 2012

En lettere dose ærlighet


Da vi kom tilbake til Soton var det nesten som om kroppen fikk gledessjokk. Når man reiser fra sludd, is og konstant regn og plutselig er i en verden fylt av solskinn og varme blir man i så sinnsykt godt humør! Jeg har lyst til å sykle dagen lang og bruke hele kveldene sammen med gode venninner og grafisk design! (Når jeg tenker meg om var det akkuratt dette jeg bruke hele gårsdagen til...)
Det hjelper også svært på humøret med en ny mac, selv om jeg på en måte ikke helt føler den er "min" enda. Den mangler noe særpreg som forteller verden at den tilhører meg, for nå er den litt for ren og glatt – men fortsatt vidundelig altså!

Jeg har fått produsert mer arbeid i løpet av de siste fem dagene enn det jeg har gjort på en hel måned tidligere. Dette inkluderer også ny bloggheader, som dere sikkert ser, som jeg laget bare fordi jeg endelig og faktisk kunne sjonglere Photoshop, Illustrator og InDesign helt uten problemer.

Hvis jeg skal beskrive følelsen jeg sitter med i kroppen akkuratt nå, må det være noe slikt som: 2012 – Bring it on! Dette blir mitt beste designår hittil!

3 kommentarer:

  1. Kjempegøy å lese! Lukke til med alt. <3

    SvarSlett
  2. Elsker det! :D Kos deg videre, du fortjener det!

    SvarSlett
  3. Wee, så bra! Godt nytt år!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.