torsdag 22. desember 2011

Driving the Kystbuss home for christmas

Nå må dere ikke misforstå, jeg har enda ikke lappen, men jeg befinner meg på Kystbussen på vei hjem til jul. Denne gangen betyr hjem Haugesund og innebærer familie, gamle venner og måkeskrik. I år skal jeg atter en gang feire sammen med mine to søstre; Amanda Kristin og Alicia Marlene og vår pappa Rudi. Selve julaften går for seg på følgende måte:
To bustehoder spiser frokost med brillene på.
De to andre spiser uten brillene på.
Askepott og hennes tre nøtter får oss gjennom formiddagen sammen med Gulltopp som skal finne julestjernen. Etterpå har vi en god mengde med dødtid, så dermed sponser vi Apple Inc. med gratis reklame på bloggen. Plutselig er kvelden kommet og da kler vi oss opp i finstasen, spiser pinnekjøtt og en eller annen dessert pappa har prøvd seg på. Det går ikke alltid riktige veien, men heldigvis har han kjøpt inn is, bare sånn "just in case liksom", det er jo tross alt slik ungdommer liker, sier han. Dermed avsluttes aften med fulle mager og varme hjerter.


Hva er deres tradisjoner på julaften?

1 kommentar:

  1. Det høyrest veldig koseleg ut! :)

    Eg må alltid sjå Reisen til Julestjernen og håpar eg får sjansen til det i år òg trass i at tantebarna her (på julafta er det NRK som står på, slik er det berre), og så ser me gjerne Askepott og Disneykavalkaden òg, og om pappa ikkje jobbar så kjem han innom stova i blant eller set seg ned for å sjå teiknefilmane før mamma kjem på noko nytt han må ordne for henne (favorittane til pappa og eg er den med Ferdinand the Bull og Donald som prøver å ta bilete av den rare fuglen). Etter filmane er over er det som regel tid for å dra til kyrkja og sjølv om eg ikkje har vore medlem av statskyrkja på mange år så høyrer det med likevel, det følest meir som ein familie- og venetradisjon enn at det er så veldig religiøst, og etterpå besøker me grava til storesystra mi og tenner eit lys, og sidan morfar døydde i oktober i fjor så besøker me grava hans òg no. Det varierer kven som er her på julafta, men i år skal me vere alle syskna pluss tantebarna mine, så me vert åtte stykk, og dei fleste skal ha pinnekjøt til middag medan eg skal prøve meg på ein ny rett som eg fann på ein blogg. Kanskje må tantebarna mine få opne nokre gåver tidlegare på dagen, klokka vert fort mykje og dei er nok ganske nyfikne, men vanlegvis set me oss bort til salongbordet og sofaen etter middag og dessert og slikt er ete opp, og så syng me kanskje nokre julesongar før det er tid til å gi ut gåver. Gåveutleveringa skal helst gå på omgang slik at alle får opne gåver ein etter ein, og då er det som regel éin person som er ansvarleg for å gi ut gåver og då må personen lese opp kva som står, kven han er til og kven han er i frå, og elles anna tekst som måtte stå. Det går fort mykje tid, spesielt når me skal vere åtte stykk som i år, men det er veldig koseleg, og så sit me gjerne og et julekaker og julegodt og drikk kaffi eller te eller gløgg og eg sit alltid og kjenner på lukta av juletreet, fordi det er ei av dei beste luktene som finst.

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.