søndag 12. juni 2011

Magasinforsider

Ble lettere stressa natt til i går for å si det sånn. Men livet går videre og jeg har jobbet mye med eksamen, så begynner å se en ende snart. Joda, det blir lange dager frem til innleveringen, men da vet jeg at jeg har gjort mitt absolutt beste og jobbet hardt. Som vanlig legger jeg ut resultatet her når jeg er ferdig, men i mellomtiden tenkte jeg å vise dere magasinforsidene mine. Jeg har aldri publisert disse tidligere, men dette var det jeg leverte inn til mappen. Oppgaven gikk ut på å lage tre forskjellige forsider til magasin innmaten (som også er forbedret) med tre forskjellige uttrykk, norske navn og idéer bak.

Dette er bare stanserissene, jeg valgte Memo som jeg limfreset til dummyen. Dette betyr at venstresiden er bak, midten er ryggen på 4,5mm og høyresiden er forsiden.



1 kommentar:

  1. Eg er stuck i eksamensverda sjølv, så eg har ikkje så mykje å kome med fordi hovudet mitt er fullt av namn og årstal og kunstretningar, men: N I C E !

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.