mandag 9. mai 2011

iPhone photodiary

De gangene jeg ikke vandrer rundt som et pakkesel med både mac og speilreflekskamera, har jeg en tendens til å bruke mobiltelefonens kamera for å fange rare og minneverdige øyeblikk! To dager uten mobiltelefon har vist meg hvor mye jeg faktisk bruker telefonen, og ikke minst hvor hjelpesløs jeg blir uten den... Når jeg har hatt macen tilgjengelig har det gått fint, men de tidene jeg ikke har den føler jeg meg som en turist uten peiling i "min egen" by. Ingen musikk, klokke, kamera eller sysler å ta seg til mens man venter på bussen. Livet er hardt folkens!

Dermed tenkte jeg å vise dere noen av bildene fra min hverdag. Jeg er også veldig glad i effekter og gadgets, så de fleste bildene tas enten med Hipstamatic- kamera eller legges inn i Instagram og får en effekt der. Motivene er stort sett følgende; mat, været, pulten min eller kosestunder med venner. Skal prøve å ikke overeksponere dere.. :P Her kommer to kollasjer; en med gamle bilder og en med nye hipsterbilder. Dette er bare et lite utvalg av nesten 800 bilder, så her gjelder det å nyte synet samtidig som du drikker en glassCola i solskinnet.


5 kommentarer:

  1. Masse koselige og fine bilder! <3

    SvarSlett
  2. Awh, fun! Og mange kjente ansikt. :)

    SvarSlett
  3. Woo, ligger også mye gøy på Instagram! :D

    SvarSlett
  4. Om ikke du er verdens herligste sjel, så vet ikke jeg!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.