tirsdag 17. mai 2011

Gratulerer til Norge


Mens mange av dere spiser norsk 17. mai- frokost og drikker champagne sitter jeg her med brødskive og tro det eller ei; en Colaboks (det må være lov på nasjonaldagen synes jeg!) Jeg klarte å skru på alarmen i søvne i natt, men stilte den dessverre inn til kl. 06:30, så stod opp en del timer tidligere enn det som hadde vært nødvendig.

Norges bursdag er i alle fall her, og jeg håper alle som skal ut på lek og moro i dag spiser en ekstra iskrem for oss andre som jobber. Hittil har dagen vært helt grei, og det skal bli spennende å se hvordan det går på jobb. Alle sammen må bruke dagen til tull og kose seg, og gratulerer så mye til dere alle! :D Hipp, hipp!

4 kommentarer:

  1. Eg har ikkje hatt is i dag, det synest eg er ganske forferdeleg og burde vere ulovleg på 17. mai. (Men eg har sett Våga og smilt og høyrt fin korpsmusikk.)

    SvarSlett
  2. Ble ingen is på meg heller, spiste sukkerspinn i stedet.. :P Godt du har smilt til tross for eksamen! :D

    SvarSlett
  3. Awh, ikkje verst det, då. :P Eg sløste ikkje bort pengar på noko heller, så vidt det ikkje var ein skikkeleg 17. mai. xD

    SvarSlett
  4. Hehe, du klare i alle fall å se de lyse sidene av saken! :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.