lørdag 23. april 2011

I påskeferien har jeg:

- Drukket vin og spilt Cluedo med Tine & Birthe.
- Jobbet på min gamle jobb, Bon Appétit, før jeg starter i sommerjobben 28. april.
- Hatt påskeparty med NKF Allstars i min bittelille leilighet.

- Fått besøk av Lene fra Haugesund.
- Kjøpt dette albumet og topp tre sanger akkuratt nå er "These Days", "White Limo" og "Rope". Sjekk forresten ut det deilige designet!

- Tatt mange jomfrudommer for året; solkrem, vandre ute i singlet, klestørking på utsiden og ikke minst handlet på Ebay for første gang i mitt liv.
- Begynt å ta pollentabletter igjen.
- Vunnet Yatzy i parken med Silje, Jenny og Lene.

Og mye mer kos i solen! Hva gjør dere i påsken?

4 kommentarer:

  1. sommar sol vin og venner
    lage ein god påske i lag;)

    SvarSlett
  2. eBay <3 Kva kjøpte du?

    Eg har vore hjå tannlegen, legen og frisøren, vore på sommarjobbintervju (og fått jobben), rydda/organisert/kasta superdupermykje og hatt besøk av tanteungar + eldste storebror, samt vore på fantastisk teater og tilbrakt tid med vedunderlege vener.

    SvarSlett
  3. Herlig påske du har hatt også, mao? :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.