lørdag 5. mars 2011

Lørdagsrandomness

Når er neste gang du treffer personen som tar pusten fra deg? Han står vedsiden av meg nå. Kan du sove uten dyne? Nei, hva skal jeg da holde rundt? Har du og bestevennene dine noen tradisjoner? Delvis, litt sånn småting som minst én grilldate hver sommer og julefrokost hver lille julaften.. :P Tror du ekskjærester kan være venner? Til tider. Hva var det første du tenkte da du våknet i dag tidlig? «Jippi! Sol og snø, da kan jeg lage meg kaffe!» Hva plager deg mest? Økonomien min..? Noe som plager deg akkurat nå? Må noe plage meg nå? Hva er din sivilstatus? Har kjæreste som er min samboer også. Tror du på evig kjærlighet? Delvis. Har foreldrene dine facebook? Ja. Når var sist noen ringte deg? I går kveld.
Hvis du kunne drikke kun en ting resten av livet, hva ville det vært? Vil egentlig svare Cola, men hadde nok blitt lei og må dermed si vann. (Men da må alle typer vann gjelde! :P Hva var det siste du gråt for? At jeg flytter fra Brian om noen få måneder. Hva innså du i dag? Det er vanskelig å ta portrettfoto i sterkt sollys. Navngi tre personer som fikk deg til å smile i dag? Brian, Christine og Mariel. Hva gjorde du 07.45 i dag tidlig? Sov. Hva skal du gjøre i morgen? Gå på Fløien med Brian og feire fastelavn på Funtoft. Hvor er du om en time? På vei for å møte Mariel for en kaffe.
Tror du på karma? Delvis? Har du grått i dag? Ja. Hva hører du på? Radioresepsjonen og Kaizers... Hvem var den siste jenta du pratet med online? Paula. Hvem var den siste personen som ringte deg? Daniel aka Langis. Hvem skal du være med på lørdag? I kveld skal jeg være med Mariel & Christine. Har du planer om å flytte i nærmeste framtid? Southampton i august, hvis jeg kommer inn på skolen. 
Hva står det i den siste meldingen du fikk? «Skal jeg ta med noe i kveld?» Siste filmen du så på kino? The Green Hornet 3D. Hvor er din bestevenn akkurat nå? Alle tre er på hver sin jobb. Hvem andre er i rommet med deg akkurat nå? Brian. Hva var det siste du gjorde før du gikk å la deg i går? Så på Friends - The One in Vegas for å roe litt ned etter Kaizerskonsert. :D :D Hvilken hårfarge liker du best? Ingen spesiell preferanse egentlig. Hvordan er håret ditt i dag? I en dult, skal snart i dusjen. Lykkelig? Ganske.


3 kommentarer:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.