torsdag 26. november 2009

What happened to oluffen?

Jeg er en dårlig blogger. Før var jeg helt gal etter blogging, men det har tydleligvis forandret seg, spesielt etter at jeg begynte på NKF. Jeg bare arbeider med oppgavene mine og legger dem ut her. Til og med twitringen går dårlig. Sannheten er vel den at jeg bruker macen min til skolearbeid og skjekker Facebook en gang nå og da. Og det skjer mest via iPhonen. Så hva skjer i mitt liv lurer du kanskje på? :P

Akkuratt nå sitter jeg på båten til Haugesund.
Der skal jeg være til mandag og jeg har planer for så og si hele tiden (utenom litt på mandag - hvis du er interessert?) Vesken har jeg fylt med en god bok, eventyrsjokolade, tyggis som jeg kjøpte fordi den var fin farge og Gjende kjeks med sjokolade på. På bussen sitter en eldre herre og hører på fransk (?) musikk med Koss headsettet sitt slik at alle kan høre ham, samtidig som han tramper takten. Sykt irriterende, men jeg har også med Friends som jeg koser meg med. Jeg har skaffet billetter til en STOR konsert som jeg ikke kan skrive om her fordi det er en gave.. Tihi!

Så jeg får heller bruke kamera mitt som for tiden ikke fungerer helt og ta mye bilder i/på heimstaden og gi dere et koselig blogginnlegg når jeg kommer hjem. Ha en fin langhelg!


-Hjelp bølger!

1 kommentar:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.