torsdag 20. august 2009

Har du pult?

De fem timene i døgnet som ikke brukes til soving eller jobbing, tilbringer jeg som regel foran min mac, Wallem. Siden jeg skal feire bursdagen min på lørdag har jeg ryddet og slik ser skrivebordet mitt ut nå. Når jeg først bruker Wallem gror jeg Twitter og Tweetdeck eller skjekker om flere har sagt ja til å komme på togaparty.


Beskrivelse av hva du ser på bildet, fra venstre:
Ekstern harddisk, Ikea lampe, Wallem, rosa hodeskalle - mobilholder, høyttalere, printer med Wall-E figur, bursdagskort og reiselommebok oppå. Nedenfor ser du mitt grønne tastatur som tåler væske, datamus og jeg lader kamerabatteriet til lørdag.

I forrige innlegg skrøt jeg av mine programmer, men jeg har enda ikke fått brukt dem, noe jeg kunne gjort akkuratt nå! Jeg regner med at de kommer veldig godt med på NKF.


And that's all I wanted to say, så god natt.

5 kommentarer:

  1. Kor fekk du hardisken din inn i bildet egentlig ? Om det liksom ska vær den lille svarte greiå som nesten ikkje vises, så vett eg kor an e :P

    SvarSlett
  2. Kewlt. :D Eg har pult, men IKEA likar å kalle han for ein arbeidsstasjon.

    SvarSlett
  3. Amanda: Stemme det.. :P

    Poirot: Uuh, det e jo litt qlt da! :D

    SvarSlett
  4. Oh, kor dekk du tastaturet frå? :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.