tirsdag 11. august 2009

Chocolate (and Coke) makes your clothes shrink!

Mens dere uni- studenter sitter og quizer dere på Rick's, ligger jeg i halvsvime i Brian sin seng som ikke har sengesett på engang. Etter en liten blund på Amandabussen gikk jeg hit og sovnet på gulvet med et blad mellom hendene. Vi reiste fra Spania kl. 4 i natt, så vi døgnet heller enn å sove 2 timer. Spaniaturen var relativt OK, og vi gjorde alle de vanlige ferietingene. Shopping, bading, is og fornøyelsespark. And so on...

Etter å ha vært i Haugesund i 9 timer er jeg allerede ganske lei. I jazzen jobber jeg på Bon på kaien for de som fortsatt befinner seg i byen og ønsker en burger på nattestid. Er bare derfor jeg er her, men regner med at det blir en del liv her i helga.

Mens jeg har dere på tråden her vil jeg også si tusen takk for alle bursdagsgratulasjonenene! Mobilen min gikk faktisk tom for penger der nede, men jeg har kjøpt kontantkort i dag, så nå kan jeg ringe som en gal!


Og en siste ting:
Kunne noen hentet posten min? Har ikke vært hjemme på snart 2 uker, og det er enda en igjen før jeg kommer tilbake. Postkassen er sikkert overfull av reklame og litt annen viktig post. Innbruddstyvene er sannsynligvis på vei inn vinduet mitt akkuratt nå!

5 kommentarer:

  1. Eyh, gruppa vår kom faktisk ganske langt på quizen!

    Og du kan sikkert spørre Charlotte om hun vil hente posten din :)

    SvarSlett
  2. Vi failet TOTALT på quizen vi xD Haha!! Jeg vil se bilder, massemasse bilder! :D
    - hilsen en ny mac-eier som sårt trenger photoshop!

    SvarSlett
  3. Får håpe du finn noko å gjere for å få tida til å gå. :) (Sett bort i frå jobb.)

    SvarSlett
  4. Valerie: Bra jobba! :D
    Fekk ei venninna te å henta an.. :P

    Christine: Kjems på fjas.no.. :P
    www.adobe.com/trials ?? :)

    Poirot: Fant nogen venner te slutt.. :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.