torsdag 16. april 2009

Magic cup

A sip from this magic cup
Will gently warm your soul
It will keep your spirits up
Whether resting or on a stroll


I Haugesunds Avis hadde dei for ei god stund siden ein konkurranse der ein kunne sende inn bilete av "koppen min". Sjølv har eg to koppar: Ein til kaffi og ein til te. I dag kjøpte eg ein ny termokopp til kaffi. Den gamle hadde eg i anledning Kristin og meg si kakaodrikking i fjor og den vert kjøpt på Rimi for 20 kr. Nå er den blitt ganske øydelagt, og det var på tide å bytte den ut. Har du ein eigen kopp? Gjerne post bilete av den på din blogg og send meg linken?



Elles har eg vore i byen med Stian og Pernille i dag. Sjå kor fint det er i Bergen! Og me fekk den etterlengta Russeguiden på skulen! Eg blei overlykkeleg og SPRANG gjennom heile gongen fleire gonger. Det er jo kun 8 dagar igjen te det brakar laus for fullt!

"Ut mot havet" frå Zachariasbryggen

Dreamteam

6 kommentarer:

  1. eg saknar kakaodrikkinga vår btw
    (skriv på nynorsk eg óg, sidan eg har nynorsktentamen akkruat no)

    SvarSlett
  2. Har kje dåkke den? Det står masse nyttige ting om russatidå. Både morsomt, promillekalkulator, hvis du har blitt voldtatt og andre viktige ting & datoar. Våras e jo for Bergen da..:P

    Kristin: JA! Det va kooos <3

    SvarSlett
  3. Var veldig koselig den dagen :)

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.