lørdag 11. april 2009

Bon Appétit e kje no shitt! :D

Det er påskeferie og jeg har brukt opp mine tre fridager. Jobber hele tiden for å tjene og spare penger til russetiden. Til nå har jeg jobbet like mange timer som jeg gjorde i HELE mars. I morgen skal jeg tilbake på Zachen også er det kamp på Stadion på mandag. Tirsdag begynner skolen (tror jeg?) og onsdag skal jeg jobbe igjen. *Dollartegn*.. :P

Har selvfølgelig
jobbet i dag også og skal en tur bort til Stian nå. Må bare spise og dysje først, føles som en evighet siden sist jeg spiste ordentlig middag..



Når det gjelder målene for mars var de som følger:

x Gå opp og ned Fløien. Dette gjorde jeg sent om kvelden sammen med Brian. Det var dritskummelt og mørkt og tok 90 minutt.

x Trene alle dagene jeg ikke jobber i uke 11. Dette gjorde jeg også, flinke meg! :D

v
Sette opp treningsdager og holde dem. Å sette dem opp var den enkle delen, men jeg klarte så og si og holde tidene også. Ikke helt da..


Så nå har jeg tre nye mål for april, og jeg mener på at de neste for mai blir fulle av russerelaterte saker. Gleder meg og GOD PÅSKE!

7 kommentarer:

  1. Kan jeg bare spør hvorfor alle skriver dYsje? Det uttales jo ikke sånn engang. Du og Simon altså..

    SvarSlett
  2. Du er flinkflink!
    Og, ja. Skolen begynner igjen på tirsdag;)

    SvarSlett
  3. Kristin: HÆÆ?? Det hette jo nå skal jeg dysje..? Fatte ingenting eg.. xD

    Ronja: Takk for information ;)

    SvarSlett
  4. Syns du det e kjekt å jobba der? :)

    Ska sei, du e flinkare enn meg te å holda treningsløftene. xD

    SvarSlett
  5. Haha,eg såg kje øveskrifto, svarte muligens på spørsmålet mitt?:P

    SvarSlett
  6. Hilde: Ja, eg digge det! :D Heller ein jobb der det skjer litt for mye, enn ein der det kje skjer ein drit.. P

    SvarSlett
  7. Good girl!

    Og kudos til Kristin: dusj! Dusjdusjdusj!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.