torsdag 19. mars 2009

Lengter etter gamle tider


Når sant skal sies så lengter jeg etter i fjor. Jeg vet; sett pris på det du har, gjør det beste ut av det og alt det der.. Og det gjør jeg stort sett også. Allikevel er det så mye jeg savner. Å drikke så ekstremt mye Cola, minst en eller to til dagen. Spise nudler og rett i koppen til lunsj i den illeluktende gangen. Henge i kantina med resten av skolen, og kjenne hele gjengen. Skape oss med ZirPlu, klatring i veggene, Luciatog, bryting opp av klasseromsdører og alt annet som gjorde at folk snudde seg etter oss. Jeg lengter etter å bruke skoledagene til å designe og produsere, istedet for drøfte og analysere. Og ikke minst så savner jeg å ta bussen i minst en time til skolen, bare for å høre setningene:
God
måren Vegard! Go måren... Kjekt å sjå deg! Lige så..
GOD MÅREN THOMAS!! (x2) ... Goooo ... ... ... ... måååååreeen Ja, du vett det Andreas, i helje va me på fest og drakk Baylies... Thomas sin tur. Det e Thomas sin tur i dag..! IKKJE TRYKKA SÅ TILIKT!! INGEN SÅ LYE!! ÅRH! Go tur viare du då!
Jeg savner
at skoledagen er slutt klokken 11 hver torsdag og ørene mine skriker etter å bli spurt om å var med øve?! Jeg vet at det var dere som gjorde alt mulig (hjerte).


Offic kroken, skoleklær, macer , Døsen & Lundberg, systematisk uorden, PTF, kun allmennfag på mandager, humorfestivalen LOL, Kreativ Festivalen, LONDON, campingvogna i skolegården, joggeklær, friminutt når det passet - og med egne navn, frokostfriminutt, klasserommet, blakke seg i kantina, PEN kantine, kantinedamene, pizzahorn med ost og krydder, is, Kiwi, Brødrene Dal maraton, soving hvor som helst og når som helst, elevrådet, julekalender, ball, nettby, elevkalender, utskifting av lærerne, gymtimer på sandane... AND SO ON!


Og helt til slutt et bilde som er dedikert til Maya.

6 kommentarer:

  1. åååh, eg o savne :D kje selve skoledelen men allefolkå, minus enkelte teite lærere men london, friminuttå, folkå :D

    SvarSlett
  2. Høres ut som et fantastisk sted å være lærer!

    SvarSlett
  3. Åh, savne deeeet <3

    SvarSlett
  4. Ååå! Du er så søt! Jeg liker godt å komme på bussen om morningen, også fortelle deg at du har kaffe på nesen. Det kommer jeg til å savne!! Luv U!

    SvarSlett
  5. Åwh. :p Snålt bilde av deg og Kristin :D

    SvarSlett
  6. Cathrine: I know!

    Melby: E det ironi?! Ö

    Kristin: <3<3

    Ronja: Du komme jo te å oppleva det ganske ofta framøve?! :D Luuuv <3

    Hilde: Takk takk ;D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.