tirsdag 24. februar 2009

Jeg hadde tenkt å kalle innlegget "I en sofa fra Ikea" men så fant jeg ut at det hadde jeg gjort før...

...Fordi jeg ble vekket i dag da husverten og feieren kom. Tror aldri jeg har kommet meg så fort ut av senga før. Brian ble liggende som et stort spørsmålstegn og vi var begge rimelig flaue da de gikk. På skolen kom russeklærne, og det var fuckings awezum! Tror jeg hadde mest klær av alle i klassen.. På vei til skolen traff jeg også Siv og Torunn (stort sjokk!) men jeg måtte løpe til bussen.

Da jeg kom hjem prøvde husverten og jeg å fikse flisene på baderomsgulvet. Etterpå skulle Brian og jeg til Ikea for å kjøpe "garderobe-hylle" til ham. Etter mye styr med busser kom vi oss endelig frem. Vi lette gjennom hele Ikea for å finne hyllen og da vi endelig fikk betalt (etter en times vandring der inne) fikk vi beskjed om å hente varen på varehuset på Nygård. Jeg trodde det var "navnet" på varehuset - at de hadde flere forskjellige, men neida... Vi fikk et veldig dårlig kart i hendene og begynte å spasere. Etter en ganske lang tur fant vi ut at vi hadde gått feil og måtte snu for å finne riktig vei. Turen tok oss over 45 min. HVA MED EN ADVARSEL, Ikea?!

Dagens hyllest går til Marte som har bursdag! :D JIPPI 19 år! :D:D

9 kommentarer:

  1. Åh din heldiggris!!! Ha det kjekt <3

    SvarSlett
  2. Hørtes koslikt ut. :P
    Eg fekk kjeft av Alicia å sånt. haha morsomt. Hu va heilt frustrerte nesten. :P Flau e det retta ore. Du sko sitt na xP

    SvarSlett
  3. Haha!! Gikk dere til varehuset på .."Nyborg"? Shiit.. Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde giddet.

    SvarSlett
  4. Åh, me har ikke fått russeklær enda:o Ikke at eg bryr meg så supermasse da :p

    SvarSlett
  5. Forresten, teit av ikea !

    SvarSlett
  6. Congrats med innkjøpet, sjølv om det ikkje var det mest spanande. :P

    SvarSlett
  7. Dere fikk i allefall trening, selv om det ikke var helt planlagt :)

    SvarSlett
  8. Hey.

    Jeg så dette først nå.

    Altså. Ikea i Bergen er en opplevelse for seg selv. Dette er rett og slett noe du bare burde lære deg å leve med NUH.

    Takk for GRATZ og kose seg i London! :3

    PS: Godt bildevalg.

    SvarSlett
  9. Trudel: Hadde det kanon O! :D

    Amanda: Haha, dritnais!!

    Christine: Ja, eg vett eg skreiv feil, men orka kje retta.. :P Nevnte eg at det regna?? xD

    Kristin: De va dritkuuule :D

    Poirot: Takk :P

    Carmelita: Jaja, sant nok det.. ;)

    Anithiel: :-D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.