mandag 12. januar 2009

Overraskelsesvisitt

Travel, men kanonhelg!
På fredag jobbet jeg og da jeg kom hjem ventet Brian på meg. Lene hadde bursdag og ble 19 år, noe vi feiret med film: "Dude, where's my car?" - Lene hadde aldri sett den før! Marianne kom også og hele gjengen sov hos meg. Lørdag våknet jeg kl. 08 og gikk på jobb igjen. Da jeg kom hjem ventet jeg at minst Brian og Lene ville være her, men det var helt tomt. Jeg benyttet anledningen til rydding og vasking før de kom. Lene skulle tross alt ha med seg Julianne og hennes venninne. Så sovnet jeg og plutselig kom folk sigende inn døra. Brian først og senere også Lene. RETT SOM DET VAR FIKK JEG NESTEN MITT LIVS STØRSTE SJOKK! I mitt inngangsparti sto Karoline og Christine. Jeg var så sjokket at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Jentene hadde reist helt fra Haugesund til Bergen uten at jeg visste noe om det! Alle andre visste det, til og med Brian! Dermed ble det en kveld med verdens beste venner og en ny venn med navn Stian. Han går visst på Lax.. :P

Søndagen gikk til soving og vasking av hybelen. Brian reiste hjem med 6-bussen og jeg koste meg hos Lene. Laget plakat og så på Frustrerte Fruer mens vi jaktet på mat. Siste buss hjem kl. 23.41, men nei ingen buss!! (Dette har jeg blogget om før). Etter 30 min ute i regnet gikk jeg tilbake til Lene og vi la oss i 2-tiden. Kl. 6 var det opp og stå og vente på bussen i 30 min i regnet, enda en gang. Jeg var hjemme kl. 7 i dag morges.

Nå har jeg hatt store problemer med at en brenne CD har sittet fast inne i Wallem, men Simon finner som vanlig en løsning. TAKK! Nå får jeg uansett ikke brent ut Gossip Girl fordi det er noe gale med episode 8. (Sorry Håkon, prøver så godt jeg kan!)

(Stian), Christine, Lene, Karoline og meg + armen til Brian.

Brian og Stian, veldig pent bilde...

Simon som hjalp meg og Kristin som jeg savner så sårt!
PS: Legg merke til hvor kuult vi hadde det på/rundt skrivebordet vårt i fjor!! *SAVN*


Matjakten

Og det var alt for i dag folkens! :D

10 kommentarer:

  1. aww , savne åkraåret!!! Plassen vår va überkul!

    SvarSlett
  2. Ååh. Stian! Han er koselig! ^^
    Han går påbygg, tror jeg:)

    SvarSlett
  3. NEEEEEEEIIIII!!!!!!!!!!!!!!111111

    SvarSlett
  4. Kristin: I KNOW! <3

    Mariel: Ja han va det, går påbygg ja. :)

    Håkon: Har prøvd 4 gonger nå.. Ö

    SvarSlett
  5. Så koselig helg ^^,
    Heldig du.

    SvarSlett
  6. Hørtes ut så ei kul helg. Kulare enn mi jaffal.

    PS: Deler av maten såg ut så makk. Sorry at eg seie det :P

    SvarSlett
  7. Pernille: Koffår e eg heldig? :P

    Amanduz: (Æsj!)
    Du får komma herte snart så kan me kosa oss igjen ;D

    SvarSlett
  8. eg må sei at du kunne fått litt bedre bilde av den maten da:p å brian ser veldig bra ut me det skudd såret i pannen.. hehe:p

    SvarSlett
  9. Så koseleg gjort av dei! :D

    SvarSlett
  10. Lene: Joda, kanskje det.. :P Brian e alltid sexii <3

    Poirot: Ja eg vett! :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.