onsdag 9. juli 2008

Laksevåg by myself

Bildet er fra skolens hjemmeside.

Jeg kan ikke tro det!
Kom inn på mitt førstevalg i Bergen: Laksevåg vgs. Antar jeg flytter i August en gang. Skolestart er den 18. Nå begynner kavet med å leite etter leilighet. Hvis du vet om noen som trenger noen å bo med eller leier ut en enmannsleilighet så gaul ut!

Mine to venninner Lene og Marianne har allerede funnet sitt perfekte bosted for 2 personer. Heldigvis har jeg allerede bodd alene ett år og vet at jeg klarer meg utmerket! :D I tillegg har jeg spart endel penger til flytting, juhu!

Dette blir gøy, men jeg kommer til å savne alle mine venner i Rogaland :P! LOVE U all! Ja, dere kan komme på besøk! :D

Angela er 18 år om 27 dager!

3 kommentarer:

  1. Aaaaaawh. Kommer til å savne deg såååå mye! Men lykke til. Dette går fint. :)

    SvarSlett
  2. Takk :) Nå må eg bare finna ein plass å bo. Ikkje enkelt..:/

    SvarSlett
  3. Bra for deg at du kom inn der du ville :) Sjøl om eg egentlig ville hatt deg me oss på vardafjell da.
    Lykke te me å finna plass å bo , kan jo henda de e kjekt å bo i sånn fellesskap-ting og da :)

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.