tirsdag 10. juni 2008

Avsluttende vurdering i mediefag

Kunne det gått verre i dag?! Jeg prater, Mabel ser skeptisk ut. Jeg fortsetter, Mabel stiller spørsmål. Jeg er ferdig og Mabel sier jeg ligger på en 4, men kan snakke meg opp en karakter. *Trekker et emne* Mediehistorie. FAEN! M: "Hva var viktig for at filmen skulle vokse frem?" A: "Øøøøh... Eeehm.. *tenker* .... *ser teit ut* .. Var det noe med sånn lysgreier?..." M: "Nei, det var ... (etellerannetjegikkehusker)". Slik fortsatte vurderingen til Mabel sa jeg måtte slutte å snakke fordi jeg kun snakket meg nedover.. Oh mai gaad..!

Lykke til til dere på Vardafjell som har medieeksamen nå. Vår begynner i morgen.


3 kommentarer:

  1. Aww :/
    Lykke te på eksamen! :)

    SvarSlett
  2. Lukke til på eksamen, håpar det går betre!

    SvarSlett
  3. Takk takk! Håpe det jekk bra med dåkke! :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.