søndag 4. mai 2008

Shit, jeg har glemt å skifte header på bloggen. Eller, jeg har ikke hatt tid. Endelig har jeg jobbet igjen, hver dag siden onsdag. I morgen skal jeg også på jobb. Digger det!
Om ikke så altfor lenge reiser jeg til London igjen. Vet ikke om jeg har nevnt det? Vant iallefall turen med Bon Appétit. Gleder meg! (22. mai)

Livet går fint med vanlige rutiner som jobb, trening og venner. I morgen har vi engelsktentamen som jeg ikke har lest til. HAHA! Det er eneste vurdering vi har dette halvåret, så lykke til!..
Nå må jeg busselalle, tidlig opp i morgen! Føles som helga har vart evig, kan ha noe med å gjøre at vi hadde fri fra torsdag. :D

Spiiks!

1 kommentar:

  1. det går nok bra med tentamen å alt. eg ska jobba i dag. lenge siden sist. dei trenge meg kje mer :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.