tirsdag 20. mai 2008

Clas

Birdy, birdy in the sky
Why'd you do that in my eye?
Looks like white and taste like sap
Oh my God, it's birdy crap!


Ironien i at en fugl skulle basje meg i håret på vei til "skole"bussen var så morsom at jeg bare lo av hendelsen. Bussturen med Kristin, Clas, Ohlson og Vero var kjempegøy! Kristin og jeg fikk en ny venn som het Clas. Først var vi litt sinte på ham, men vi ble straks mer medfølende da vi fant ut at hans venn Ohlson var død. Vi la merke til at Vero hadde et godt øye til Clas, men han var avvisende pga. at hun var annerledes. Min tremenning kom og drepte nesten Vero. Men som den sterke kvinnen hun er, overlevde hun også dette. Skoledagen var som vanlig grei, og alle ble glade da vi fikk gå hjem kl. 2. Noen få elever (meg inkludert) oppdaget at den ene bussen som kom gikk direkte til Haugesund, og jeg var hjemme på 35 min. Det var herlig!
I morgen er det Kreativfestival, i tillegg til at jeg reiser til London på torsdag. Høres ikke livet herlig ut?

Joda, utenom to ting: Jeg har brent middagen min igjen og jeg blir ikke prioritert som søker i Hordaland Fylkeskommune. AKA Jeg ender opp som på vg1. Aldri i livet om jeg skal tilbake dit igjen! Jeg gjør hva som helst for å komme inn i Bergen! PLEASE HJELP MEG GUD eller noen andre..


Når livet kommer med slike nedturer, er det godt å vite at man kan stole på Apple :


8 kommentarer:

  1. haha.. (angela har blitt fogla do).. Sangen va dritt løyen.. haha.. BEST!

    SvarSlett
  2. Når eg våkne kl halv sju om kvelden og ligge og synge på ann, e det gale.. :P

    SvarSlett
  3. EG o kan ein birdy birdy!

    Birdy birdy in the sky, why you poo poo in my eye?
    I didn't see, I didn't cry!
    I just thanked god cows don't fly

    SvarSlett
  4. Ja dt e litt gale då.. Eg o har dilla på ein sang nå.. haha.. Trur dt ligge i slektå! =P

    SvarSlett
  5. Haha, dritbra Cathrine! .. :P

    Jepp, Amanda

    SvarSlett
  6. for ein forferdlige sangXD

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.