lørdag 5. april 2008

Ready Steady

Da var det ni timer til avreise fra Haugeplassen. Turen går til London. Litt er klappet og klart, men mangler sikkert noe. Ikke toalettsaker i hvert fall! Jeg har mellom 3 og 4 kilo med dette med meg! Ö Ikke spør hva det er engang, men nei; det er ikke sminke! Litt diverse ting jeg trenger?? F**k! :P
Gleder meg ekstremt mye! Videodagboka skal bli digg! Alt skal bli digg!!

GOD TUR 2mkma & 2mkmb



Ps: Bestilte ferie til Spania i dag med Marianne og Lene. Skal også til Danmark i sommer. Det kommer til å bli en bra ferie!

5 kommentarer:

  1. Åh, eg o vil på tur te Syden med venner! :D

    God tur te London, kosa dåkke masse! :D Whiii!

    SvarSlett
  2. Jeei! Me ska besøka mamma da ..:P

    Takk for det! Have fun when it is u'r turn ;D

    SvarSlett
  3. Go tur te london angela!
    åh, så nice å dra me dei te spain,, kuul.
    speaks imårå tidlig, i am the taaaaxi<3

    SvarSlett
  4. Jeeah, I am venting right now! :D
    God tur, Kristin! <3 My taxi

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.