mandag 21. april 2008

A beautiful day

The skulkers and the g33ks!
Jeg bare må blogge om denne dagen. Da jeg ankom skolen litt for sent oppdaget jeg raskt at vi ikke hadde lærer. I 5 hele timer. Celina og jeg g33ket samfunnsfag mer enn noen andre i klassen, men etter 17 spørsmål ble vi leie. Hanne tok oss med ut på kjøretur til Kopervik. Skulk: 1 time. Vi storkoste oss med snadderloff og på Kopervik vgs.

Tilbake på skolen satte vi oss i sola og brukte timen til engelsk. g33ks igjen. Da var det tid for 3 timer med PTF. Saken var den at Rock Fest billetter var i salg og Zipp studio + meg ønsket å kapre disse til 50 kr med Kulturkort. Vi stakk til Haugesund og koste oss der med litt shopping og is. Skulk: 3 timer.

Så var det tid for helsestasjonen i Kopervik hvor jeg sjekket min hørsel. Den var ca. okey, var en LITEN frekvens jeg ikke hørte på venstre øre, men er no biggie. Til Celina for litt herlig middag, før det var tid for fotballkamp! KIL - Sjold IL 2-2. Dette var også koselig. Nå sitter jeg på Mannes og gleder meg til filmpremiere i morgen.

PS: Sjekk ut denne bloggen:
http://yukicho.wordpress.com/
Min lillesøster, Amanda! (L)



Og ein ting te: Ja eg vett det ikkje alltid virke sånn, men eg drite i deg, deg og deg. Mens deg konne eg godt drete mindre i deg.. ;D HAHAH
Måtte bare skriva det her.. XD

5 kommentarer:

  1. Wii. du har meg skreve på bloggen din :D GLISE!

    SvarSlett
  2. Eg er bekymra for at det ikkje er fleire KulturkortRockfestpass igjen... Var det mange igjen då de kjøpte? *vert nervøs*

    SvarSlett
  3. Oh, heldig! Ingen lærere. :D

    SvarSlett
  4. Hehe, va jo med deg i dag, Birte.. :P

    E kje så greit å gå et heilt skuleår uten lerar liksom. Lære ganske ingenting då.. :)

    SvarSlett
  5. Au jess. Og eg har Rockfestbilletting!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.