lørdag 22. mars 2008

Goggen

Floyd, Angela, Siri og Aleksander


Jeg vet at de fleste som leser bloggen min attended Showtime! i går. Krølle, Hege og Siri kjørte Floyd og meg til byen. (Birte jeg fikk ikke tatt farvel, da du var borte vekk..?) Her spiste vi osv, men irrelevant info ca.. Vi var på vei hjem da vi så en mann borti gaten, som lignet litt på Geir Magne. Floyd sa: -Skal vi gå bort og snakke med Geir Magne? (Eller noe i den duren). Vi spaserer bort da vi sjokkert oppdaget at det faktisk var han! XD HAHAHAHA! Floyd ville prate med ham, men jeg drog han vekk.. :P Da gaulte han: -Snakkes på mandag! Etterpå ble han litt trist ettersom de ikke skulle snakkes før på onsdag..

Ps:
Har mistet en rød kameraveske @ Val's house (vil jeg tro). Si fra dersom noen finner denne :).

8 kommentarer:

  1. Hahahaha xD eg ler meg ihjel!!!

    SvarSlett
  2. Kameraveska er funnet allerede, tror jeg.

    Birte hadde sovnet. Jeg satt ved siden av henne kjempelenge og håpet at hun våknet, men hun var langt inne i drømmeland.

    Showtime var gøy!

    SvarSlett
  3. Ja d va løye på fredag! :D
    Eg har kameratingen din, Angela! :P

    SvarSlett
  4. Nice at nogen har ann.. :P Men koffår du Aleksander? :P haha.. =)

    SvarSlett
  5. Ehh.. Eg vetkje.. xD
    Me fant an jaffal dagen ittepå... :P
    Så tok eg an, for eg tenkte eg konne gitt an t noken som konne gi an t deg elns... :P

    SvarSlett
  6. Som Oda allereie har sagt: eg låg fint i ei seng.

    SvarSlett
  7. Virka som om dåkke hadde det kjekt! :D

    Og haha...Tenk å ver skjenkt og møta på Anne Marie! xD HAHAHA! :P Geir Magne ler sikkert godt på onsdag...menne, va an go i gassen, elle?:P

    SvarSlett
  8. Off ja tenk det! ;S.. Det vett eg ikkje du får hærra med Floyd.. :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.