mandag 11. februar 2008

Stripå

Jeg er som et barn! Jeg vil ikke legge meg, heller ikke stå opp om morgenen. Og jeg har en hamster (nei, jeg nekter å si ET hamster)... I dag var jeg hos dyrlegen med den. Stripå som han/hun heter har fått øyekatarr i tillegg til at han (antar det er en han jeg...) nok kommer til å snart. Dette pga. alderdom. Dyrlegen Kari sa jeg må skulke skolen (utplassering) for å gi ham øyedråper.. Har hatt ham i ett og et halvt år. Triste saker. Han har oppført seg ganske merkelig i det siste også.. Og blitt MYE tynnere. Fuck!!







Dette ble et rotete innlegg, men orker ikke organisere. Traff Bjørg, Heine, Susanne og Henrik utenfor Prix i dag. De hadde flash på skolen, noe som var bajs.. Derfor kjørte de Åkrastyle og snopet istedet for å ha time.. :P


Tror forresten at han jeg er utplassert hos faktisk kan smile..? Ö

Dagens sang: That's what friends are for <3

1 kommentar:

  1. Naw, den var søt! Kaninen min hadde kronisk øyekatarr eller noe i et år. Stakkars hamsteren din som har blitt så tynn. :/

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.