mandag 18. februar 2008

OK


Så har jeg gått gjennom hele blogglista, skjekket Facebook, Nettby og mailen min og sendt et par SMSer. Planen videre er å minimere lista mi med bilder som skal fremkalles til scrapbooka mi for å så vaske badet og støvsuge hele huset. Jepp, klokka er snart ti, men har jo hele natta til vaskingen. Brent ut ny CD: Riot av Paramore. Du bør sjekke den ut.

Helga har gått i jobbings og lallings hos Lene med bilteori. I dag var det by'n med Marianne, Lene og Julie. Kjøpte en T-skjorte against AIDS. Ganske kul.

Ellers er livet OK. Ingen hamster eller gutt i livet, men med så gode venner som jeg har, merker jeg ikke så godt hva jeg "mangler".

Takk og ADJØ! Ha en fin vinterferie folks!



Hva skjedde med "dagens personlige melding?"

4 kommentarer:

  1. Er det bare meg, eller har du forskjellige fontstørrelser på alle ordene? Yikes, Angela. :P

    SvarSlett
  2. Ikkje alle, bare litt forskjell på nogen.. xD

    SvarSlett
  3. Blei heilt forvirra, eg. :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.