mandag 7. januar 2008

Praha

Ja, jeg vet jeg blogget i går kveld.. Men dette MÅ jeg bare få sagt!!! JEG SKAL TIL PRAHA!! Vil du vite historien også? På Bon Appétit har vi akkuratt avsluttet julekampanjen vår. Alle Bonner i Norge deltok og de som solgte mest vant en tur til Praha. Lett solgte vi 100% av det vi skulle og en person var sikret turen. Klarte vi å doble salget fikk to personer reise. Selvfølgelig klarte vi dette også, tross flere dager uten burgere. Ö Tina var den første som fikk vite at hun var garantert å bli med på turen. (Jeg mistenker at dette var pga. hun kanskje solgte flest). Så var det avstemming om hvem som fikk reise. Det stod mellom Charlotte og meg. Jeg vant fordi jeg hadde solgt flere burgere enn hun. :D Så PRAHA here I come!

Dagens personlige melding: Ska te Praha!! :D:D


5 kommentarer:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

    SvarSlett
  2. Dritkult! Grattis! :D

    Look out - Praha!

    SvarSlett
  3. TAKK! :D Shit så eg glede meg! :D
    Sånn går det når du e DA MASTER OF FLIPPIN' BURGERS! xD

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.