torsdag 27. desember 2007

I natt jag drömde...

Selv om jeg sitter midt i en haug av rene klær, må jeg blogge litt... :) I går var jeg på jobb og klarte å være hjemme før halv 2. Så jeg snakket litt i telefonen før jeg la meg kl 02.14. Jeg fikk ikke sove og dermed begynte jeg å spise snop, sende meldinger og lese. Johan ringte da meg og vi snakket i telefonen litt over en time. Da ble klokken halv 5. Han skulle ringe igjen når Vegard hadde gått og klokken 5 ringte telefonen. Jeg sov, men tok den allikevel.. Tror jeg sa dette til ham og vi sa god natt.


Etter jobb og en dysj i dag skulle jeg kle på meg. ( Selvfølgelig?? ) Da var det rett før jeg tok på meg shorts!! I dette været!! :O Grunnen til dette kan være min nokså merkelige drøm i natt... xD Den gikk ut på følgende: Juie, Marianne og jeg ( kanskje flere også?? ) skulle på fest i Sveio. (Sveio var annerledes i drømmen min, enn i virkeligehten). Eilif skulle kjøpe alkoholen for oss, så når han kom til Sveio skulle vi betale ham. MEN i Sveio finnes ingen minibanker, så vi gikk innom et bakeri for å kjøpe oss mat og ta ut penger. De eldre damene bak disken lo av oss byjenter, og det gjorde vi kanskje litt selv også? ( Tross alt, hvem "reiser" til Sveio for å feste? xD ). Tingen var den at Marianne og jeg frøs oss halvt ihjel på grunn av at vi ALLTID gikk med shorts... :P HAHAHHA!

I morgen drar jeg til Karmøy og flapper av der de neste dagene. Goodbye og takk for oppmerksomheten! ;D

Dagens personlige melding: > dysje

Forresten: Finnes ikke det symbolet som ser ut som paranteser men er firkantet på Mac?? ;)

2 kommentarer:

  1. teit av mac hvis det ikke fins ;O !
    :]

    SvarSlett
  2. [klammer] finnes på Mac, men e umulig å finna :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.