onsdag 28. november 2007

I know

Ja, jeg vet... Ingen blogging på en uke. Men det går ikke. Ikke mens jeg sitter å leser alle andre sine blogger... :)
I dag hadde vi engelsk tentamen i tillegg til at Team Sin City jobbet videre med filmen "Avhøret, mordet og det som skjedde etterpå". Akkuratt nå føler jeg at jeg ikke kommer til å være med på slutten av prosjektet, siden jeg ikke var det forrige gang vi laget film (LOL-uka).
Nå skulle jeg egentlig ha øvd på samf. i flere timer, istedet har jeg plantet meg godt i sofaen med kjeks og koslige TV-progammer.. :S:D

Men nå har jeg ligget her siden litt før 5, så det er på tide å gjøre noe. Snakkes!

Dagens personlige melding:

4 kommentarer:

  1. Hihi, bra du kose deg på sofaen o da. tror me e litt like sånn :) <3 *savnepådeg*

    SvarSlett
  2. Æh, samfunnsfagpugging. Jeg visste det var noe jeg hadde glemt.

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.