tirsdag 16. oktober 2007

I want Photoshop!!


Kanskje du husker i begynnelsen da jeg blogget at jeg skrev jeg hadde lyst på Photoshop. Endelig har jeg fått det! Macen min har faktisk hele CS3pakken nå, takket være skolen. Disse programvarene får jeg lovlig beholde ut skoleåret, noe jeg synes er veldig OKEY! :D

Bloggen min har ikke så mye å fylles med for tiden. Har mye på gang. Også må jeg jo strikke ferdig puta mi, lese ut bøkene og selvfølgelig One Piece! :) Det er litt kos, men så har jeg lyst å sitte med Macen hele tiden også.. (A) Jeg snakket til og med om den hele tiden.

Håper alle har det bra iallefall! Det har jeg :D Spania i November så det blir kos, selv om jeg kommer til å savne FRIENDS!

Dagens personlige melding: - Hi my name is Complicated! xD

4 kommentarer:

  1. Å, så heldig! Da kan du lage mye kult. Ü

    SvarSlett
  2. Alle på Åkra får sånnt Oda. Så vi kan sitte hjemme og lage mye kult hele gjengen. Ædabæda :)

    SvarSlett
  3. Haha. :P Fikk meg Photoshop selv for en stund siden, men jeg har aldri brukt det før i dag. Vanskelige greier.

    SvarSlett
  4. ÅKRA power!!.. xD Vardafjell Shutting down! xD

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.