onsdag 19. september 2007

Aleina

Må bare nevne at i dag har onkel Simon og jeg vasket bilen hans! (H)..

Forklaring på "aleina" til de som misforstår det ..

Spørsmål: Koffår e du på Åkra?
Svar: Fordi eg va så leie av å verr aleina at eg bare hopte på bussen...
Sp: D va ein dårlige unnsjullning for å verr der.. :/ Du konne jo bare sport om å verr m nogen!
Sv: "Ja hallo, vil du verr m meg fra kl halv 5 t 10 kvar dag?" ??
Sp: D e jo bare t å spør nogen!!
Sv: Ja eg vett eg kan verr m andre folk..

Forklaring: Det er ikke det at jeg ikke er med andre folk. Det jeg er lei av er å være alene når jeg våkner og alene når jeg legger meg. Alene hjemme, lage mat alene, rydde alene, se på TV alene... Bare være alene hele tiden. At det ikke er NOEN som helst rundt meg utenom når jeg er på skolen og er med venner. Alene hjemme er ikke alltid like gøy. Ingen å småprate med, ingen å stille spørsmål til og ingen andre i huset i det hele tatt..

Dagens sang: Cartoons - Witch Doctor (8)

8 kommentarer:

  1. Så trist at du er åleine. Eg har berre prøvd det i ei veke om gongen, og då er det eigentleg litt herleg. (Når foreldra mine har vore i syden og slikt.) Men eg trur nok eg veit kva du meiner, og eg føler det same. Skulle ynskje me kunne ha vore åleine i lag. <3

    SvarSlett
  2. emoo :O
    hah , eg konne godt komt på besøk, men liksom, e jo allti någe eg absolutt må ;|

    SvarSlett
  3. Poitot: Awh, ja me får verr aleina sammen sometime ;D Ja d e jo herligt av å t, men kje allti.. :P

    Kristin: *cut cut*
    Jeah, men d e heilt okei d .. ;D

    SvarSlett
  4. Da har jeg et luksusproblem siden det alltid er noen her. Og siden mamma har tatt ut sykemelding til jul, blir det i hvert fall ikke noe "kvalitetstid" alene. xP

    Hvis jeg en dag er alene og allikevel skulle føle meg veldig alene i samme slengen, er det jo koselig å ha på radioen - på en kanal hvor de prater forstås. :-)

    SvarSlett
  5. Me var åleine i lag på måndag. <3

    SvarSlett
  6. Radio va smart :D

    Ja me va d ! <3 og eg har åte risen i dag ;D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.