onsdag 18. juli 2007

Kanuttapylsa med robbel og rakje


To pølser var det jeg måtte spise da Brian og jeg tok turen til Åkra for å spise "Kanuttapylsa med robbel og rakje". Dette er de beste pølsene i hele verden! Jeg spurte hva han ønsket å ha på og han svarte: - Det samme som deg. Dermed bestilte jeg dette. Da vi fikk pølsene sa han at han ikke likte løk og kjøpte seg ei ny pølse. Derfor spiste jeg to stk. Damn jeg ble mett! :)

Da jeg kom tilbake til Haugesund møttes Mario, JuLe, Maja og meg på MM for å drikke kaffe. JuLe og Mario drakk kaffemocca, Maja drakk Sprite og jeg drakk kakao. Det var skikkelig koselig å høre om Julies ferie og annet snikk snakk..xD

Ellers vil jeg anbefale en serie kalt Heroes! Jeg zappet gjennom kanalene på TV en dag, men klarte ikke bytte da jeg kom til Canal + og Heroes. Nå har jeg oppdaget at denne serien skal begynne på NRK3. :) GLEDER MEG!

Kamera mitt er forresten ødelagt! *Buuhuu* (Derfor er bildene fra 4. juli). Ønsker meg et nytt til bursdagen min som er om 17 dager =D!

Dagens sanger kjøpt med Colapoeng via iTunes: Sichelle - F**k deg & Bright Eyes - Devil Town

1 kommentar:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.