søndag 17. juni 2007

ROCK FEST




- Marit Larsen
- The Alexandria Quartet
- King Midas
- Keane
- Mr. Chili
- KARPE DIEM
- BussPass
- Graceland Gospel
- Kurt Nilsen
- En mann som stakk seg selv med nåler osv...
- Bo Kaspers Orkester
- P:O:B
- Hyde Midnight
- Pogo Pops (??)

Dette var det jeg fikk med meg av Rock Fest 2007 i akkuratt denne rekkefølgen. Noe jeg har snakket om LENGE er Rock Fest og nå er det over. Trist men gøy. Jeg har kost meg så syyykt mye under denne festivalen med konserter, bakt potet med bacon, venner, bilder, isdagen, intervju, is-skulpturer, brus (++), sol, regn, festivalpass, stress osv... Noen av høydepunktene var at vi fikk klemmer av BussPass og Odd Martin Skålnes (fra The Alexandria Quartet), jeg mistet linsen min under Kurt Nilsen konserten (og søsteren min måtte komme med en ny til meg), jeg mistet min deilige bakte potet på bakken, men fikk nytt fyll (ettersom det falt ut), å spise is til vi nesten spydde (mens vi hørte på barnesangen i sentrum), treffe maaange venner (L) og selvfølgelig beundre hotte gutter som spradet rundt under konsertene! :D Noen hadde vi ikke godt av å beundre, noe som førte til felte tårer for noen, men ALDRI skal de få ødelegge Rock Fest for oss! ;P

Alt i alt har jeg hatt det enormt gøy gjennom hele helga, skulle ønske det varte lengre!.. :D

Beste artist i år er herved kåret til: Karpe Diem!
Beste oppvarmingsband: Mr. Chili!

TUSEN TAKK FOR EN FLOTT FESTIVAL!


PS:
Flere bilder ligger på Facebook

1 kommentar:

  1. sounded like you've had a lot of fun :)
    eg har jobba eg - så hurray.

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.