tirsdag 19. juni 2007

Boys are stupid





Omtrent alle mine venninner er i tekantdrama med noen. Det er helt sykt hvordan vi jenter stresser for gutter. Jeg blir så lei av dem! Guttene altså.. Kanskje jentene også, en gjeng som jeg selv inngår i... Noen ganger er det guttene som gjør noe totalt galt som sårer oss. Andre ganger tror jeg det er vi som tar for mye på vei, tenker for mye, bryr oss for mye, spør for mye og ikke minst forventer for mye! Alle tar helt av pga. dem og jeg er så sliten av alt stresset jeg lager for meg selv at jeg orker ikke skrive mer om denne saken. Jeg er trøtt. Takk for en kortere blogg en vanlig. Snakkes =D

Off:
Alt jekk bra. Men så såg eg deg igjen.. :/




**Typisk oss jenter å skylde alt på guttene!**

1 kommentar:

  1. probleme me jenter e at me tar ALT personlig !

    hah, eg følte meg troffen av d blogginnlegge ditt :p

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.