søndag 27. mai 2007

Parental Advisory Explicit Content

Endelig har jeg klart å skaffe megselv Adobe Photoshop! Jeg har lenge lengtet etter dette flotte programmet og nå ligger det inne på min harddisk! Wii! I dag kjeder jeg meg til tusen! |-) Kan ikke huske at jeg har kjedet meg så mye på lenge... Våknet med moll og kvister over alt, grunnen fortelles ikke. Så dysjet jeg og vekte Marianne via telefon. Pluss at jeg grodde Facebook osv. lenge. Etter å ha brukt utallige timer på dette var klokken endelig blitt 12. GAH for en booring dag!.. ;P Så nå har jeg grodd Pokerfjes på TV2 og akkurat laget meg mat. Jeg spiser nå spaghetti med Gastromat krydder på. Det smaker ikke godt. Pokker..:P Tror jeg begynner å bli litt psycho for dagen ettersom jeg kun har grodd inne på mitt maks 10 kvadratmeters rom. Nå skal jeg spise ferdig og se på Shaun The Sheep (L)!
C YA!

[Ingen dagens, ettersom ingenting har skjedd i dag..]

OOH! Jeg kom på noe jeg har gjort! Jeg har grodd tutorials i Photoshop og laget en murvegg hvor det stod: Parental Advisory Explicit Content

5 kommentarer:

  1. whooot? Ö
    photoshoooooop ?!

    SvarSlett
  2. Jeah I knoow!
    ö < meg
    Ö < deg
    U passer på meg..:P

    SvarSlett
  3. Helsike, hvor du gror mye...

    Grattis med Photoshop! Fikk det selv for en stund siden, men har bare såvidt vært inne på det.

    SvarSlett
  4. Uuh.. Eg grodde d i slutten av 9. klasse og heile 10. klasse..:P Men så va d formatering av pc..:'(:P

    SvarSlett
  5. Eg vil ha betre Photoshop enn den teite Elements-utgåva eg har. :(

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.