søndag 11. mars 2007

Love Hina & One Piece

Hei igjen! :D
Så var 2/3 av helga over, men det er enda en flott og avslappende dag igjen..! Okei, søndager er KJEDELIGEEE!.. :P Dagen i dag har gått i å lese Love Hina 7 & 8, for jeg må lese dem ferdige… Har tross alt hatt dem leeenge nå, og ligger litt etter i skjema. I går kjøpte jeg One Piece 21, heldigvis var den ikke utsolgt..! WII!.. =D Så nå skal jeg bare lese Love Hina 9 og OP 21. Jeg gleder meg litt. Dette betyr at jeg må ta litt fri fra Internett surfing. Etter jeg har lest mine manga bøker, står ”Bridget Jones På Randen” for tur.Jeg håper alle har hatt ei fin helg, kos dere i uke 11! Vi nærmer oss påskeferien med stormskritt! :D

Dagens nick: [I fell in to a burning ring of fire (8)]

1 kommentar:

  1. Yes, påskeferie snart! Ånai.. Eg går å glede meg te noe eg, men eg vett ikkje ka :/
    Nice blogg !:D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.