fredag 8. juni 2012

Pin it!



Den siste tiden har jeg blitt relativt aktiv på Pinterest. Jeg liker at jeg kan samle inspirasjon på en så enkel og organisert måte. Det at jeg slipper å tenke på lagringsplass på Macen eller å skrive inn linker i alle dokumentene gjorde at jeg ble forelsket i tjenesten veldig fort.


Er du en nysgjerrigper som lurer på hva jeg pinner for tiden, sjekk ut min profil!

Now in English:
I have been fairly active at Pinterest lately. I like that I can gather all inspiration in a simple and organized way. The fact that I don't have to think about storage-space on my Mac or writing links in all my documents made me fall in love with the service very quickly.


If you are a Curious-George that is wondering what I am pinning at the moment, take a look at my profile!

2 kommentarer:

  1. Dette må jeg bare prøve ut! Elsker når du kommer med slike fantastiske tips!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre! Jeg er i alle fall fan :P

      Slett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.