søndag 30. desember 2007

Lille nyttårsaften

Lukten av hårvoks og parfyme har fylt neseborene mine de siste dagene. I dag også blandet med røyk og alkohol... Det er en herlig duft må jeg si!

Dagen begynte da jeg våknet selvfølgelig... Tok med meg Wallem på badet og mens jeg stelte meg inviterte Vaka meg med på tur til McDonalds. Hun, Kristian og Lars Gunnar kom å hentet meg her på Mannes og vi tok turen til McDonalds drive in. Vi spiste og kjørte videre til Kopervik hvor vi ble en liten stund. Gutta kjørte oss videre til Skudesnes, Syre og til slutt Sandve hvor vi da hoppet av etter å ha hentet Tina også. Vi lagte oss mat og så film. Da klokka nærmet seg 22 satte jeg meg på bussen tilbake til Sevland. Jeg gikk ikke av der, men fortsatte til Vea etter forespørsel fra Mr. Nyland. Der var jeg til klokken 00 da jeg tok bussen tilbake til Sevland. Besta hentet meg der, jeg kom hit, spiste middag før jeg nå blogger om denne herlige dagen! :D

Dagens Facebook: Angela Basset elske Karmøy!
Dagens sitat:
"Du må ha fått någe farlikt på tutteflaskå når du va liten, med tanke på at du elske Karmøy. :P" - Anders Døsen


Foto: "Årets bilde" 14.12.07


Godt nytt år forresten!!

4 kommentarer:

  1. Du reiste visst mye med bussen. :P

    SvarSlett
  2. haha bra av Anders!

    Godt nyttår foresten

    SvarSlett
  3. Tok bare bussen 2 gonger.. :P Va jo dei rånerane resten av dagen .. xD

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.