onsdag 22. februar 2012

Bakombilder: Fotostudio




Det var utrolig gøy å være i studio igjen og timene forsvant raskere enn forventet. Vi fikk tatt noen morsomme bilder av hverandre og "øvd oss litt" i tillegg til at jeg fotograferte alle mine Apple produkter, samt. Absolut Vodka flasker - begge deler i anledning mine studier.

I dag er det offisiell åpning av det nye grafisk studioet på skolen, som jeg tidligere har vist bilder fra. De forskjellige byggene ved Solent har navn etter en viktig person, vil jeg tro, og i dag kommer selveste Richard Kindersley og skal åpne vårt. Det er også ham vårt sted skal kalles opp etter. Ryktene sier også at det blir "tea and biscuits", men man skal ikke tro alt man hører heller?


Now in English:
It was really fun to be back in the photo-studio and the hours disappeared way faster than expected. Unni and I shot some fun photos of each other and got some practice in that area, and I photographed all my Apple products and Absolut Vodka bottles - both for my studies.
Today is the official opening of the new graphic design studio at uni, which I have previously shown images from. The different buildings at Solent is named after an important person, I would think, and today Richard Kindersley is opening our studio. This is also the person our little space is named after. According to the rumours tea and biscuits will be served, but one shall not believe everything one hear, right?

3 kommentarer:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.