mandag 28. november 2011

Hit me with your best shot

I går hadde Anne Lise, en av fire whales i Whalehouse, bursdag. Anja, Helene og meg stod opp kl. halv ni og ordnet med frokost og Anli sin første reaksjon var "Hvorfor er dere våkne så tidlig?" Tror ingen andre enn Anja har stått opp såpass tidlig siden vi flyttet inn her.. Haha!

Klokken tolv stakk jeg ut for å komme meg til en sportspark hvor amerikansk fotball ble spilt, cheering ble leadet og Anli danset i pausen! Å komme seg dit var en opplevelse i seg selv da INGEN andre ville være med (Noe jeg synes var svært idiotisk gjort, det må jeg bare si! Det handler om å være en venn, dra seg ut av sofaen og ha det superfett!), jeg mistet bussen og han som satt ved siden av meg på reisen var helt satt ut av hvor rask jeg var på tastene på iPhonen. "Do you work in an office?" Det var en herlig opplevelse å endelig gjøre noe annerledes enn å drikke øl og jobbe med skolearbeid, som har blitt det alle nordmenn gjør i Soton, bare ikke sammen med hverandre.

En spasertur senere stod solen så lavt på himmelen at det føltes som sent på kveld, selv om klokken bare var halv to. Det eneste jeg skjønte av fotballen var at det var svært brutalt, og ellers bare vandret jeg rundt med min Ritzkjeks og videokamera. Da pausen kom var det dansetid og Anli var utrolig flink! Noen av trinnene lærte hun rett før de begynte og hun hadde mer skills enn mange av de andre jentene til sammen.

Så kom kvelden, julegaver ble handlet og grafisk design ble produsert. Jeg har endelig begynt å like denne byen vi kaller Southampton!

// pics or it didn't happen







Grunnen til mangel på bilder av Anne Lise er at jeg filmet hennes dansefremføring istedet for å fotografere den.

5 kommentarer:

  1. Føler eg ser på stillbilete frå Glee or something, så gøy! Verka som ein veldig bra bursdag. :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. vi hadde det så fett sammen!:D kommer aldri til å glemme denne bursdagen! Gud som vi koste oss! <3 du er rå!

    SvarSlett
  4. jeg vil og se sånn ! <3 muligheter for kamp når jeg ankommet ? :P

    SvarSlett
  5. Poirot: Haha, elsker Glee! :D

    Anli: Ja, det var superfuuun! :D Weeee.. xD

    Matrosen: Har prøvd å finne ut av det, men må lete litt videre. ;)

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.