onsdag 16. mars 2011

Things we forget

I dag fikk jeg et nytt livsmotto og det lyder som følger: Just because you can't do much, don't do nothing!


Siden jeg ligger ekstremt langt bak resten av klassen med magasinforsidene, og har brukt hele dagen hittil til å gjøre ingenting, skal jeg herved gjøre NOE resten av dagen. Vi har siste veiledningstime i morgen og jeg har en viss mengde arbeid som skal være klart innen den tid. Dermed logger jeg offisielt av blogger, så kan vi skrives igjen om en liten stund. Dagens viktigste budskap var det flotte mottoet og et lite tips om thingsweforget. Ha en strålende vår- onsdag, husk å smile! :D

6 kommentarer:

  1. SV; Ja. Fulle me du jaffal. Kossen det da?

    SvarSlett
  2. Wow, det var et fantastisk motto da! Tror jeg skal begynne å tenke på dette også, for det var veldig motiverende. Har ofte vanskelig med å komme i gang med ting fordi jeg føler jeg ligger etter eller det ikke blir så bra uansett, men alt hjelper jo. Dette likte jeg :) Masse lykke til med oppgaven din!

    SvarSlett
  3. Vil også gjerne takke deg for alle de fine kommentarene inne hos meg, det betyr utrolig mye og det lyser virkelig opp dagen min :) Takk takk takk, for at du bryr deg! Det betyr mye mer enn du aner.

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.