onsdag 4. mars 2009

Brrrroo.. Nei... (Bilen kveles xD)


Jeg trenger hjelp! Først til å lage nye mål for mars. Jeg trenger tre stk. og de skal være morsomme og gøye og utføre! Kan du hjelpe meg? Når det gjelder målene for januar, så snakkes de ikke om. Totalt mislykket. Februar gikk derimot bedre. Jeg meldte meg inn i treningssenter, men brukte opp pengene mine før jeg reiste til London. Prøvde å holde meg borte fra drittmat, men pomfrien på jobb er så SINNSYKT god. Spiste litt torsk da...

Som alle andre
, har jeg plans om en liten konkurranse her på min blogg. Må prøves ut det også, men hva skal premien være? Hva ville du ønsket å vinne? Gjerne kom med spesielle, kreative og interessante forslag.


Lurer du på kva eg held på med no?
Svaret finner du på
twitter!

Bilen kvaltes mange ganger og bestefar sukket veldig oppgitt da jeg kvelte bilen en million ganger, men det er i det minste fremgang.. xD

4 kommentarer:

  1. Du får det til etter kvart, veit du. Mamma kvelar framleis bilen i blant, og ho har hatt lappen i over 30 år...

    SvarSlett
  2. Pappa kveler også bilen. Kult bilde!
    Jeg ville ønsket å vinne en diger plagat designet av deg !

    SvarSlett
  3. du greie d nok te slutt, kjøring d går bare bedre å bedre ;) tips: gi masse gass!! den fekk eg av kjøreleraren min, så lo ann å sa på fystagire stikke ann kje av så long alikavell :P

    SvarSlett
  4. Poirot: Ja, det e bra det.. :P

    Kristin: Takk for tips ;)

    Sveio tullo: Aah, dritnais!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.